Den nya Pudeln??

Isse sa en så roliga grej härom dan....

Vi hade precis kommit till Enköping och skulle in på Ica Maxi och köpa kattmat. När vi kommer in så får Isse syn på ett trumset....
-Kolla mamma!! Det är precis sånna där trummor som Kicken i Poodles har!!!
-Hmm...du tror inte att dom är lite större då??
-NÄÄÄÄ!!! Det är PRECIS sånna där!!

Det var liknande dessa...
110070-41

Senare på kvällen satt han och filosoferade....
-När jag blir stor ska jag spela trummor precis som Kicken. Jag ska ha ett eget hårdrocksband som ska heta "Isses".
(jag) -Jaha..vilka ska spela med dig då?
-Bara jag ska spela trummor, sen kopplar jag in en sladd så att gitarren spelar av sig själv. Jag ska spela "Metal will stand tall", "Seven seas" och en låt som ingen känner igen.

Vad månde det bliva??? :-)

Kommentarer
Postat av: Mr C

Å andra sidan med en BLOND mor med livlig fantasi
så är det kanske inte så konstigt att vissa gener har
åkt vidare rakt ner familje trädet

haha barn är för sköna
(vissa mödrar åsså)
förlåt mannen vissa fädrar åsså :)

2007-11-24 @ 00:04:19
Postat av: Northtwig

HA! Jag är inte blond :-D Om inte mina föräldrar började färga mitt hår mörkt redan på BB...för att förebygga liksom..hmm...finns en viss risk för det...Däremot var mannen nästan vit i håret som barn...hehehe...

2007-11-25 @ 02:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0