Nytt irritationsmoment!

Ja förutom dom helt sjuka neddragningarna/ omkastningarna på jobbet...För det är det största irritationsmomentet nu! Vi har bokstavligt talat blivit stoppade i en tombola...rullat runt ett tag och sen utkastade på olika platser....
Vi i personalen lämnade in ett förslag på arbetsgrupper, men det ratades så klart...För då hade det ju faktiskt kunnat bli så att vi trivdes på jobbet...och det går ju bara inte för sig....*grr*
Man blir ju lite putt....eller så in i helvetes förbannand...vilket som...

Iallafall...Fan vad jag irriterar mig på Billys pizzor!! Åt en sån på jobbet härom dan...natten...i brist på annat...Och man ska först klippa upp ett hörn på förpackningen och sen micra den i 2 min. Så långt allt väl...Men sen när den är klar så ska man ju få över aset till en tallrik...Då skiter det sig kungligt....fyllningen far all världens väg....ligger inte kvar på brödet där, i allafall jag, vill ha den...Pizzan ser liksom redan äten ut...och sen..ja ni hajjar..*urrk*
Irriterande som fan...ska sluta äta dom....(a tjena...)

Nu ska jag gå och göra ingenting...möjligtvis jaga upp mig till mötet vi har i eftermiddag....ska ta på mig värsta humöret..."vi är ju så gnälliga i nattpatrullen"....*gah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0