Stora killen!

Så har vår "lilla" kille fyllt hela 7 år (!!!)
Han uppvaktades tidigt på söndag morgonen med tårta och paket.
Sen var det full rulle hela dagen! Vid 12 anlände kalasgästerna och sen åts det tårta, bullar, kakor, kokosbollar och fiskades i fiskdammen. Gissa om grabbarna var slut efter kalaset :-)

N hade fått bestämma middagen så det blev Janssons frestelse och köttbullar :-)
Dom har lite annorlunda smak mina barn...;-)

Kvällen tillbringade N och M vid köksbordet där dom byggde ihop Meccano-setet som N fått till en fyrhjuling.
Jag blandade mig inte i..har inte tålamod för alla dom små skruvarna och plattorna....


Härom kvällen kom M hem och hade "familjepyssel" på gång. Han hade hittat ett mönster på nätet där man kunde bygga en "super mario svamp" av pärlplattor. Jag letade upp lite fler mönster på diverse saken och sen jäklar byggdes det hela kvällen! Ska lägga upp bilder på konstverken snart.....

Inatt ska det jobbas igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0