Utmanad

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.

8 favoritprogram
1. Cityakuten
2. Greys Anatomy
3. Desperate Housewifes
4. Vänner
5. Scrubs
6. Prison break
7. Sjukhuset
8. 2½ män

8 saker jag gjorde igår
1. Klev upp
2. Städade hela huset
3. Handlade på konsum
4. Broderade
5. Satte upp lite mer julpynt på övervåningen
6. Lagade middag
7. Tittade på adventskalendern
8. Hånglade upp maken

8 saker jag ser fram emot
1. Att det ska bli klart med allt här hemma
2. Att kylen och frysen ska komma
3. Hångla lite mer med maken
4. Julafton
5. Nyårsafton
6. Se pojkarnas miner när dom får sina julklappar
7. Ledigheten över jul :-)
8. Att spendera resten av mitt liv tillsammans med M (snodde rakt av från Lill-M)

8 favoritrestauranger.
1. Globen Sushi
2. China town, Enköping
3. Shanghai wok, Östersund
4. En kina/japansk restauragn i Västerås som jag inte minns vad den heter
5. Pizzeria Knuten
6. Kentuckey fried chicken
7. Mammas kök :-)
8.Min egen mat :-)

8 saker på min önskelista.
1. Platt-tv
2. Kitchen aid
3.Snöslunga
4. Höganäs tallrikar
5. Presentkort med obegränsat belopp på IKEA :-D
6. Att nära och kära ska må bra
7. En mysig jul
8. Ingen mer snö...det räcker nu...om jag inte får nr 3 först...

8 personer jag utmanar:
Kicki, Ternix, Anna-Karin, Marie-Louise, Sussa, Sofia, Bixy, Gnarpy

Kommentarer
Postat av: Johan

Nej nu får det räcka :O tog en evighet att komma på en sån där lista och nu vill du att det ska bli TVÅ. Nehej du jag har viktigare saker för mig, som att...

hmmm...

Rädda jorden från dess undergång! :D

2008-12-06 @ 17:40:04
URL: http://ternix.blogg.se/
Postat av: Northtwig

Ja jag såg ju det sen att syrran din redan utmanat dig :-) Rädda jorden istället du ;-)

2008-12-06 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0