I brist på fantasi...

...så blev det här dagens frulle...

110070-62

Finns risk för att det blir samma till lunch...har ingen som helst matlagningsinspiration idag....
I går däremot improviserade jag ihop en köttgryta som blev ruskigt god!
Problemet med mig är att när jag gör sådana där improvisationer så glömmer jag oftast vad jag hade i...så det blir omöjligt att göra samma rätt exakt lika...
Men igår så blev det gryta på: Strimlat fläskkött, 1 påse broccoli och gula morötter, 1 burk creme fraiche smaksatt med fetaost och soltorkade tomater, soja, salt och peppar....serverades med nudlar...
Not bad at all...

Nu blev man ju hungrig....ska ta och göra en raid i kylen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0