Bloggvakt

Det snackas mycket om dörrvakter och deras beteende mm...
Jag tänker ge mig in i den debatten...på sätt och vis...eller kanske inte så mycket ändå...

Hur coolt vore det inte med en dörrvakt på bloggen??!!
Man går in på en blogg och tänker läsa ett inlägg....och så plötsligt dyker det upp en sån här

110070-54
(fördomsfullt va??)
"Haru legg??" "Du e snygg, du får komma in"
"Ä tyvärr grabben..de e fullt..."

(Alltså...är det bara jag som har snuskig fantasi och associerar fritt...men ser inte gorillans mage ut som ett helt enormt stort ollon??? Sjuuukt.....)

Då skulle alla som vanligtvis inte ens skulle släppas in på zoo, på grund av att dom skrämmer djuren, få komma in på min blogg...Alla ni "vackra människor" skulle få stå utanför och frysa och känna er dumma....

Eller nää..."Blogposts for everyone!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0