Facejävlabook

..suger kungligt....man skulle till och med kunna säga att facebook suger hästb***e....
Jag fattar inte varför jag fortfarande är med där....Måste vara ren och skär lathet som gör att jag inte avslutar medlemsskapet...

Faan, så fort man loggar in så är det nån jävel där som har petat, kramat, torrjuckat, smiskat, klappat, kastat en kyckling på eller moonat mig.....Det är ju så att man vill duscha riktigt hett och skrubba sig med en rotborste efter att ha varit inloggad på Facebook...
Finns det folk som gör så i verkligheten också??
Man kommer gående på stan och helt plötsligt kommer det en kyckling flygande och träffar en i ansiktet...
"-Aaaj!! Va faan...Jaha! min gamla klasskompis Göran! Heeeej!!! Se upp! Här kommer en kossa flygande, hahaha!!!"
Det skulle bli väldigt konstigt...

Sen är man helt jävla överöst med frågesporter och olika utmaningar som folk vill att man ska ta.
Sist hade jag 47 olika notifications som låg och väntade.....och då hade jag inte varit inloggad på 2 dagar....
Och om man någon gång vill vara lite shysst och ta någon frågesport, ja då måste man skicka det vidare till 20 vänner annars får man inte veta sitt resultat...och då är man ju precis som alla andra....
Och varför ska man vara det?? Hur kul är det på en skala??

Fast ok, jag ska erkänna...jag hittade en kul grej på Facebook..."How stupid are you?" hette den....
Och för att förhoppningsvis göda mitt ego så var jag ju bara tvungen att göra testet...fast jag visste på förhand vad resultatet skulle bli....



"Your results for How stupid are you?  Genius

You're a genius, but this just means you sometimes don't have so many practical skills. For example, Einstein was a friggin' genius, but he often forgot wich house was his. You win some, you lose some - at least you've been smart enough to figure that out. Congratulations?"



Känns som om det stämmer rätt så bra :-)

Ska nu ta en allvarlig funderare på mitt medlemsskap i Facebooks vara eller inte vara....
Framför gärna era åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0