Mina 2 bästa vänner

Jag har två BFF...Best Friends Forever.
Vi har har väldigt roligt tillsammans.
Man skulle nästan kunna säga att jag är beroende av dom....riktigt beroende...på gränsen till fanatisk.

Den första heter Dymo Letra Tag. Den tillverkar små finurliga lappar....som man kan märka saker med.
Ibland har jag riktiga orgier här hemma,  när jag tror att ingen ser, då går Jag och Letra bananas och märker allt.....
"Bord", "Vägg", "Kylskåp", "Man", "Äldsta sonen"....
Mannen brukar då kidnappa Letra och tvinga henne att skriva ut en lapp som det står "Psykfall" på och märka mig med.

Vän nummer två är min Laminator. Vi plastar in saker tillsammans.
Jag har kommit till insikt nu....jag erkänner....jag är besatt av  min laminator (eller Gertrud som jag kallar henne).
Minsta lilla papperslapp plastas in....och jag funderar även på att laminera katterna....då slipper man ju allt hår överallt...

Jag måste nog söka hjälp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0