Shit, vad jag är smart! Eller vänta nu....

Jag tyckte att jag kom på världens smartaste idé idag.....
Vi har ju planerat att åka till El Stockholmo på semestern.
Låna svär-päronens husvagn.....bo på camping...gå på gröna lund och hela
faderullan.
Lite fundersamma har vi väl varit på det här med att tråckla sig igenom stan med husvagn och så...
Så slog det mig idag.....Vi har ju en lägenhet med 3 rum och kök som står helt tom till ingen nytta!!!
Bussållplats mindre än 100m från dörren....
Varför krångla till det med husvagn????

Lade fram min superduper smarta idé för morsan...."Ja det tänkte S och P också göra"
Jag som trodde att jag i princip upptäckt elden.......aldrig får man vara först med nått....


Idag har jag och I varit på cowboy-kalas som heter duga! Tårtor med revolvrar och ponnyridning!!!
I vill ha hårdrocks-kalas när han fyller 5...kan bli intressant :-)

Nehepp...nu blir det goodbye!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du tänker ju lika smart som din syster...Bara inte lika snabbt! :D

2008-07-08 @ 21:18:20
URL: http://www.amundsson.com
Postat av: Northtwig

Ja så kan man ju också se det :-)

2008-07-09 @ 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0