Första skolavslutningen!!

Det var en spänd Noah som imorse gjorde sig fin för att gå på sin allra första skolavslutning.
Han var super-stilig i sin nya skjorta och piratbyxor som han fått av mormor :-)

Hans klass sjöng så fint i kyrkan och den stolta fadern filmade hela ceremonin.

När Isse hörde att vi skulle till kyrkan så ville han tända ett ljus hos lilla Tilda.
"Annars får ju inte hon sommarlov" sa han. Så när vi var klara i kyrkan så gjorde vi det.
När ljuset var tänt sa han: "Så där. NU har hon sommarlov"
Det är så fascinerande hur dom tänker dom små liven :-)

Efter avslutningen i kyrkan så gick vi till skolan där det bjöds på fika. Men Noah ville hellre fika på Konditoriet, så vi gick
dit efter att barnen fått ett varsitt häfte och fröknarna fått presenter från barnen.

Resten av dagen ska vi bara slappa och må gott :-) För imorgon ska grabbarna på kalas och jag och maken ska byta tak på altanen....hoppas det regnar ;-)


HA DET!!


Massor med kramar till Rasmus som gjort sig så illa och inte kunde vara med. Fy vad vi tycker synd om dig gubben!! Hoppas att jordgubbstårtan smakar bra och bjud inte morsan på någon bit...ät upp hela själv!! ;-) Vi kommer och har filmvisning för dig någon dag!

Kramar kramar kramar kramar kramar kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack gulliga ni! Isse har verkligen förgyllt min dag! <3

2008-06-13 @ 20:36:13
URL: http://blogg.amundsson.com
Postat av: Marie

Tack snälla du för att du fixade monstertårtbiten till rasmus... och framför allt för omtanken. Jag tyckte att han förtjänade tårtbiten alldeles själv, så jag nämdes inte smaka. =) Men... lillebror fick sig i alla fall en liten bit.

Ni får komma ner och hälsa på när han har piggat på sig lite. Ännu är han ganska mör OCH nedstämd, men han tar det otroligt bra måste jag säga. Han är min hjälte!!

Kramen...

Jag har inte hunnit ringt ännu, men ikväll kanske....

2008-06-16 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0