Oj då!

Så många som blev nyfikna ;-)

Så här är det.....Jag har varit på intervju....för ett jobb....kändes bra :-)
Jag har aldrig sysslat med detta förut...ingen utbildning för det...skickade en halvhjärtad ansökan som inte ens innehöll en korrekt CV....och ÄNDÅ bli jag kallad till intervju!!!!
Måste ju vara min oemotståndliga charm som lös igenom ;-)
Får veta senast nästa fredag....så håll tummarna :-D

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!!!   JAG KAN JAG KAN JAG KAN!!!!!!!!!!!!!



Idag ska det packas och handlas och sen drar vi till stugan för att fira midsommar.
Måste komma på lite fler lekar bara...hmm...
Fröken D hade ett utmärkt förslag som jag definitivt kommer att använda..hahaha :-)

Bröderna brothers var och praktiserade hos syrran igår medans jag var upptagen med annat ;-)...när jag hämtade dom hade dom en hel kasse med saker med sig :-) Benskydd (fotboll), supporterprylar och nån boll...
Dom hade haft skitkul!
Sen var det bara att hoppa in i bilen igen och susa hemåt.....slänga i sig lite mat och sen iväg på fotbollsträning....hem igen...städa grodans akvarium....bänka sig framför matchen Sverige-Ryssland...såg första halvlek sen slocknade jag :-)

Nu ska jag sätta fart....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0