En besviken liten kille...

Bänkade oss framför tvn igår för att se melodifestivalen andra chansen. Syster och prinsessan hade masat sig hit från Östersund för lite umgänge.
I satt som vanligt på första parkett och när hans favorit-pudlar äntrade scenen så var det förbjudet att ens fundera på att prata eller göra något som helst ljud...för då "förstör man låten"...jojo...
Öppnade man munnen så fick man en ilsken blick och en morrning...hmm...
Givetvis så ringde han och röstade på dom...

Men vad besviken han blev när dom inte gick vidare...
Det blev en lång diskussion om varför...sen satt han tyst och putade med underläppen...sa inte ett ord....på väldigt lång tid....vilket i och för sig var rätt så skönt ;-)
Frågade om han var sur....och fick till svar:-....jaa...Samtidigt som han blängde ilsket på tvn...
Jag tror att han funderade på att göra en riktig hårdrockar-grej och kasta ut den genom fönstret.

Och lite nöjd jag var när Nordman fullkomligt satte foten i arslet på Carola och skickade henne all världens väg :-)
Jag kan bara säga: MOAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!  (fast det är väldigt synd om Andreas Johnson...dig gillar vi...slopa kycklingen och sjung själv nästa gång...)


Prinsessan fällde iallafall gårdagens skönaste kommentar =)
Katten Hedwig hade hoppat upp och lagt sig på grodans akvarium (favorit sovplatsen...)

Prinsessan: -Katten hoppa upp på gjodans bujk! Va tokit!



Dagen har tillbringats i badhuset. Jag vågade mig till och med på ett åk i vattenrutchkanan....fast med N som fartreducerare ;-) I hoppade som en groda i vattnet och lyckades svälja ungefär en tredjedel av vad som fanns i bassängen....vilket resulterade i att han kräktes...inte i vattnet som tur var...vi fick precis upp han ur bassängen...och inte öppnade han munnen heller....han såg ut som en hamster när M rusade till toan med honom....Snacka om självbevarelsedrift.....jag skulle då inte ha klarat av att ha klarat av det...jag skulle ha låtit det komma....snacka om übertuff kille.

Häromdagen så fick I ta över vår gamla stereo, så nu kan han rocka pudlar hur mycket han vill på sitt rum =)
Han satte även upp en jättestor döskalleflagga i taket ovanför sin säng. Idag kom han på att han ska byta ut sin stora Ior som han har på väggen mot en Poodles-affisch...Ior är inte så mycket hårdrock....

Över å ut och puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0