Flitig!

Försökte undgå att städa garaget nästan hela dagen idag...kom på en vääääldans massa bra
ursäkter för att slippa ;-) Men till slut kom jag inte på något mer....så det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång!

Jävlar vad med skräp vi hade där inne!! Inte konstigt att inte bilen får plats...Och det finns säkert ännu mer som skulle kunna slängas, men jag orkade bara inte gå igenom alla kartonger....En hel del ska till stugan också.

Igår kväll var vi nere vid brasan och kollade. Mycket folk var det....
Fyrverkeriet var nästan ännu bättre i år. Helt fantastiskt! Grabbarna var helt lyriska :-)

Jaha...vad bjuder morgondagen på då? Tänkte rensa lite bland grabbarnas leksaker och i deras garderober. Båda två behöver nya kläder men jag måste gå igenom vad det är dom behöver först...fler leksaker behöver dom INTE iallafall...snarare tvärtom....
Däremot skulle jag behöva en ny leksak...en dator...min nuvarande kan liknas vid en cykel med påhängsmotor som har fått slut på bensin...och tappat pedalerna...och styret...och fått punktering...så bra funkar den....

Måste piska mannen så att han fixar en laptop till mig. Får väl rota fram raffsetet ur garderoben ;-)

Goddnajt!


ps: Jag har upplevt något som är lägre än Glocalnet...kanske ska ringa dom? Få rabatt??
Vad tror du fröken A??:ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0