Fotboll

Seg som 17 efter att ha jobbat inatt....Snöade gjorde det i morse också...skitväder....

Idag började N sin karriär som fotbollsspelare....förhoppningsvis går det spikrakt uppåt nu så att han får proffskontrakt om en 10 år och kan börja försörja mig ;-) Han tyckte iallafall att det var jätteroligt och vill, än så länge, fortsätta.
Vi föräldrar tyckte att det var mindre kul...jäkligt kallt och blåsigt att stå och titta på...
Så jag och I åkte och köpte kaffe till M och F, vilket var uppskattat i kylan :-)

Införskaffade en till jacka åt N idag....kan ha varit för att jag fick lite dåligt samvete för att I fick en mycket dyrare än vad N gjorde....så han fick en likadan han med :-) Jag är rätt så noga med att det ska vara lika...även om det nu blev mycket dyrare än vad jag hade tänkt från början...jaja....det är ju bra grejor iallafall.




Imorgon är det hattparad med dagis på Gammelgården...Jag och grabbarna ska dit och kika lite.. sen blir det ett besök på Dollarstore för att fylla upp förrådet av bakplåtspapper och dyl. som börjar sina :-)


Godnight!!

ps: faan vad gött med 9 veckor ledigt i sommar :-) :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0