Madeleine McCann

Som så många säkert gjorde, så såg vi andra delen av dokumentären am Madeleine McCann igår.
Vad kan man säga....det är så fruktansvärt att det inte går att beskriva i ord....

Men en sak blev jag lite fundersam på...
Det är ju många som påstår sig ha sett henne på alla möjliga platser på jorden, eller hur?
Det jag tycker är konstigt är att om man nu ser en liten flicka och tänker: "Hmm...hon ser ut som Madeleine..." Varför agerar man inte där och då? Eller har dom personerna inte fattat att det är hon förrens långt senare?
Jag menar, om Jag hade sett en liten flicka som såg ut precis som henne skulle jag ha hållt kvar henne och ställt till ett jävla liv tills polis anlänt till platsen och fått henne identifierad...om det sen visar sig vara någon annan så fine, men då har man ändå gjort NÅGOT!

Banner1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0