Till salu...

nu ligger lägenheten ute till försäljning....känns lite vemodigt.....och det känns jättekonstigt att se den utan farmor och Js saker....tomt...

Om ni är nyfikna :

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3H5I32T724CEP9D5&SearchResultIndex=0


Satt och tittade på tv på övervåningen nyss...när vi satte oss i soffan så luktade det J...så där lite cigarettrök och rakvatten :-)
Kändes trevligt på nått sätt :-) Det är som mitt hörnskåp som jag har i köket...när jag öppnar det så luktar det som det gjorde i vårat hus på Tyresö......och då tänker jag på farmor och farfar...knepigt det där med lukter...vad dom kan få oss att minnas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0