Snabb rapport

Fick besök av T och lilla T i fredags. Helt oväntat men jättekul att få träffas :-)
Och Lilla T va ju så supersöt att man bara ville äta upp honom :-)
Darlingen for till Stockholm i söndags för att börja på nya jobbet. Så nu är man gräsänka på veckorna :-)
Grabbarna sov hos mormor och morfar måndag och tisdag natt eftersom jag jobbade. Dom hade haft skitkul och kört bilbana med morfar :-) Var lite stressad imorse när jag hämtade barnen och skulle skjutsa dom till skolan/dagis....höll alldeles för hög hastighet och glömde totalt bort att det var ett fartgupp längre fram!
Grisnit 2 meter framför och sen ett jätteskutt med silverräsern :-)
Grabbarna: -GÖR DET IGEN!! GÖR DET IGEN!!! samtidigt som dom tjöt av skratt....
Jäkla tur att jag inte slog sönder underredet på bilen...har ingen som helst lust att lägga ut ytterligare tusenlappar på den....

Fröken A och jag vågade oss till badhuset idag för att simma....inte en gubbpung i sikte :-)

Handlade
Hämtade barn
Kastade mig en kvart på soffan (hade bara sovit 2½ timme efter att ha jobbat inatt)
Lagade mat
Vi gjorde pepparkaks- och saffranskolor
Gjorde play-dough
Dammsög upp play-dough från hela jäkla köksgolvet
Åt glass
Nattade barn (som förövrigt inte har somnat än...grrr)
Parkerade mig i soffan för att titta på Greys anatomy
Sitter kvar i soffan



Grattis älskling på bröllopsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0