30+

Jahaja...då tillhör man kategorin 30+ då.

Testade för första gången att göra dumlefluff! (grädde som man värmer, smälter ner dumlekolor i, kyler, vispar, går upp 2 kilo när man äter det) Gjorde en tårta med hallon, grädde och marsan som fyllning. Täckte med dumlefluff....åt nästan ihjäl mig...Shit va gott!! Sparade en bit som jag tog med till fröken D på jobbet på måndagkvällen....vi svulla :-)

I lördags tog jag och införskaffade lite nya blommor till hemmet...dom jag hade var inte så tjusiga..torra och vissna....man ska tydligen vattna dom med jämna mellanrum??! Hade jag ingen aning om....Iallafall så var det ett helt onödigt inköp,
Fick på söndagen blomma av familjen Axel och mor och far. På måndagen kom fröken D på jobbet med en krukväxt och tillhörande sång :-) Igår dök la Omar upp med en bukett och rykande färsk, hembakt sockerkaka, som vi högg in på direkt :-)
Man får aldrig för mycket av sånt!! Tänk vilka fantastiska vänner man har! Puss på er allihopa :-)

Har även fått en massa annat. T.ex en tårt-kupa (heter det så?? tårtform??) av familjen Axel. Vilket var väldigt bra eftersom jag inte hade någon. Den invigdes senare på dagen med min Dumletårta :-). Pengar från mormor, klippkort på badhuset av mor och far (och vovvarna), skitcool mössa av systeryster med familj (och ett kort där det stod "Grattis på födelsedagen, din gamla slampa") och pengar från svärisarna.
Av make och barn önskade jag mig nya hörlurar till datorn och en USB-lavalampa, och det fick jag! 
Min make har funnit sig i att jag är en sådan som köper mina egna presenter (som på morsdag när jag köpte didriksson vindbyxor till överpris ;-) ), så i år ska jag ge mig själv en...*trumvirvel*..... Kitchen Aid !! (fast jag vet inte om det blir just den färgen)
Det kommer att tok-bakas i det Nordkvistska köket framöver.....så fort jag fått nytt kök vill säga....Måste ta tag i det....och bestämma mig...NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0