eller redan nu...

Fullt upp med renoveringen här hemma....och utbyte av diverse möbler....
Gjodre en raid på IKEA i helgen...och det gick sjuuuukt mycket pengar!!! Har nog aldrig gjort av med så mycket på en och samma gång på IKEA förut :-) Många nollor.......

Bytt ut tråkiga vita bokhyllor mot skåp i ek i vardagsrummet. Tvbänken (eller egentligen ett sideboard med belysning) fick flytta upp på övervåningen till grabbarnas tv-hörna...in kom istället en ny tv-bänk i högblankt vitt med tillhörande överskåp. Hela kombinationen sväljer en jäkla massa dvd:er :-)

Lyckades sälja 2 Billy-bokhyllor igår också...så nu blev det lite mer plats på kontoret där dom tillfälligt knölats in....jag som hade städat det.... Nu hoppas jag bara att skrivbordet blir sålt också :-)

I tisdags var jag och fru Axel på badhuset med våra yngsta. I tyckte nog att det var roligt att vara äldst för en gångs skull..han ville hela tiden lära V en massa saker :-)  Efter badet var vi oc hämtade ut julpysslet från panduro!!!
Jag och fröken D tänkte inte till riktigt när vi beställde dom där kransarna...dom var som bildäck!!! men det kommer att bli jäkligt snyggt när vi dekorerat dom :-)


IKEA besöket var en historia i sig, men det tar jag nån annan dag....nu ska jag slappa lite innan jag ska iväg och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0