Oops...

Fick räkningen igår för katternas försäkringar...insåg att Ginny inte är försäkrad!
Med väldigt dåligt samvete gick jag in på Agrias hemsida och tecknade en till henne också....så hon har veterinärvårdsförsäkring från och med idag...Vore ju hemskt om man tvingades ta bort katten bara för att man inte har råd med veterinärvård....och den kan som jag erfarit bli DYR!! Hade min hund på djursjukhuset i Uppsala ca en vecka en gång...den notan slutade på nästan 20000....Då var jag glad att hon var försäkrad och jag (läs pappa...) fick bara betala självrisk.


Idag har vi varit på 8-årskalas. Gott med tårta :-)
Imorgon blir det också tårta....ska testa att göra "Dumle-fluff", som jag fick recept på av 3männingen.
Det verkar ju vara så hjärtinfarkts-gott att jag nästan inte kan vänta till morgondagen :-)
Har dock inte bestämt mig om jag ska ha det som fyllning eller att täcka tårtan med...men det lutar åt att det blir att täcka med....och hallon som fyllning...måste fundera lite mer på det....


Sista dagen innan man blir 30+....jag riktigt känner hur håret blir grått och ryggen kroknar....jag tror även att minnet börjar bli lite sämre....om det nu kan bli så mycket sämre än vad det redan är....


Sökte ett jobb idag...nu är det bara att hålla tummarna....igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0