Pyssel

Fick tummen ur igår och beställde lite julpyssel från Panduro
Hittade även en praktisk förvaringsväska för alla mina pysselgrejor. Bättre att ha allt på ett ställe än att det ligger utspritt på diverse ställen i huset....börjar få ihop en hel del grejor och verktyg nu...
Så nu ska jag och juniors göra en dörrkrans, snögubbar i trä, juldisktrasor (!!) nyckelringar och julgranspynt.
Tänkte även få till någon slags godisstrutar att hänga i granen...


Bilder från Panduro


Idag hoppas jag att mina och barnens skor behagar komma...och x-box:en....och mina böcker från Bokus...
Jag beställde Leila Lindholms "A piece of cake" härom dan...och har lovat fröken D att baka nått smarrigt tills vi jobbar igen nästa onsdag. Det finns ju alltid en anledning att fira ;-)

Ikväll blir det Bio-date med fröken B! "Mamma Mia, here I go again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0