Saker som jag borde göra....

...istället för att ligga i soffan och slöa:
  • Dammsuga...fast dammsugarjäveln sa *poff* i förrgår och begärde ledighet på obestämd tid. Man tycker ju att en dammdugare för 3000 ska hålla mer än 2 år iallafall....skräp...
  • Tvätta. Helst innan tvätthögen intar hela huset och förklarar krig mot grannkåken.
  • Byta i kattlådorna så att man slipper bli tårögd av ångorna när man går in på toan...
  • Börja med middagen....fast å andra sidan så är det väl inte hela världen om vi äter en halvtimme snare idag.
  • Byta jobb. Är det någon som vill anställa mig??? Jag kan jobba med vad som helst...i princip...Lade fram en liten förfrågan till La Guardia inatt om han behövde någon personal till sin nya turistattraktion som kommer att öppnas inom en snart(förhoppningsvis) framtid....Nästa vecka går jag över till rena hot :-) Vill verkligen göra något annat nu!!
  • Shoppa upp födelsedagspengarna som jag fick från mormor idag :-)  (bara 2 dagar kvar tills man är 30+...)  Hur cool är inte hon förresten? Hon berättade idag att hon just varit och köpt en stor  platt-tv !! Kan väl inte vara så vanligt att en 87åring har en sån va??
Nehepp....dags att göra någon nytta....om en kvart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0