Bakprogram

För någon vecka sen låg jag och degade (hahaha...så fyndigt så jag vet inte vad..) i soffan.
I brist på annat så tänkte jag titta på "Leila bakar" på Tv4+.
Innan programmet så annonserade hallåan att det skulle bakas "choko chip coco cookies".
Jag utbrast i mitt vansinnigaste skadeglädje-skratt, som till och med skulle kunna få Freddy Kreuger att framstå som en riktig hyvens kille, och hojtade till maken: -Vilket pucko!! Chocolate chip cookies heter det ju!! MOAHAHAHAHA!!!!

Lite senare i programmet säger Leila: "-En variant på dom här kakorna kallas choko chip coco cookies..."
Maken:-Vem var det som var pucko sa du??

Leila avslutade med: -Det här är baaaarnsligt gott!
Tjenare...något som innehåller 10 liter grädde, 48 kilo smör och 5 ton socker är inte "baaaaarnsligt gott".....
det är "hjääääärtinfarkts-gott"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0