Mobilen

Fick denna lista....bara att knappa fram telefonboken i mobilen och svara på frågorna.



Har du pussat nummer 2?
Näpp! (syrrans svägerska)

Vad har du för relation med nummer 20? F.d arbetskamrat (Håkan)

När ska du träffa nummer 30? Snart hoppas jag :-) (Maria A)

Är nummer 18 söt? Ja jag tycker att mitt hus är ganska sött ;-)

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Härlig tjej! (Dagge)

Gillar du nummer 14? Älskar av hela mitt hjärta! (Mauritz)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Jajjamen, i måndags (Annelie)

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Det får väl också bli snart hoppas jag (Linda)

Är du nära vän med nummer 23? Ja vi är väldigt nära vänner....(pizzeria Knuten)

Har du gått på bio med nummer 4? Nej....(a-kassan)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Ja, men enbart som vän (svåger Mikael)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Mest jobb (Barbro, arbetskamrat)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Ja det skulle jag! Världens bästa kock :-) (Cennet)

Vad har du och nummer 24 för relation? Enbart arbete  (kommunsjuksköterskan)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Radera?? (kundservice)

Vad är det bästa med nummer 8? Söt, snäll, sjunger fantastiskt bra  (svägerskan Cecilia)

Brukar du och nummer 16 träffas? Japp, våra familjer umgås ofta.  (Fredde)



Hmm...det där var ju lite kul faktiskt :-)

Kommentarer
Postat av: Well

Å ja har en rosa

2008-09-20 @ 14:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0