Räkmacka och shopping

Full rulle hela förmiddagen. I var duktig kille i morse och fixade frukost själv medans jag låg och drog mig en stund.
Det blev 3 finncrisp mackor, 1 danonino drickyoghurt och en glasspinne :-)
Sedan for vi på konditoriet och fikade med fröken C. Räkmacka och cola för min del och grod-bakelse och festis för I.
Vilket egentligen är rena döden för hans mage men: "-Jag har ju förberett med danonino liksom..." Han känner ju det där själv, vad han kan och inte kan äta, och ibland så längtar han efter nått fett/sött och då tycker han att det är värt lite magont.
Efter det så ruschade vi till dollarstore och handlade lite strumpor, mössor, läsk mm.
Vidare till apoteket och laddade upp med alvedon och halstabletter...Ska aldrig det onda i halsen ge med sig???
Sen Konsum: kattsand och en stor påse lösgodis...det var extrapris..skyller på det ;-)
Näst sista anhalten var Ica...fixa middagsmat.
Till sist så hämtade vi N på skolan. Han blev skitglad för kinderäggen som I lyckats förhandla till sig av mig...ibland kan det vara roligt att få det som man tjatar efter.

Nu sitter grabbarna i sitt tv-rum och spelar x-box och väntar på att O ska komma och leka.

Själv funderar jag på om jag ska baka saffransskorpor....det låter ju gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0