Full rulle

Började dagen med att hämta Dallas.
Skjutsade sedan grabbarna till skolan och mötte
fröken L för en brorunda.
Utanför skolan kom det en liten tjej och frågade om hon
fick klappa hunden, och det fick hon så klart.
Då vänder hon sig till sin mamma och säger:
"-Titta mamma. Vovven ser ut som Lilla Gubben!"
(Dallas liknar en dalmatiner nu när han är kortklippt...)

Blev sedan bjuden på fika hos L.
Satt och pratade så länge att mamma ringde och
efterlyste mig...
(hmm..eller hur..det var Dallas som hon var mest
orolig för..)
Dallas upptäckte att det är hur bra som helst med
små barn.
För dom tappar gärna godsaker på golvet :-)

Sen har det rullat på hela dagen med inköp och
fix inför kalaset imorgon.
Tror att jag fått med allt...
Återstår att se.
Känner jag mig själv rätt så får jag panika ner
till ICA i morgon bitti...

Fick en kommentar från Noah idag.
"Ååååh...vi kommer ju ALDRIG komma hem om
du ska köra så här sakta!!"

Vaddå? Det är fullständigt normalt att
man kör lite under hastighetsbegränsningen...
20 på 50-väg....
Jag måste skärpa mig nu.
Det börjar bli lite väl överdrivet.


Nu är det fredags myyyyys.
Om det så är det sista jag gööör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0