Herrbesök

Idag har jag haft en ung kille här hos mig...
hela dagen...
Vi har gått långpromenad och legat i soffan och gosat.
Snygg och vältränad är han också.
Och man kan få honom till att göra nästan vad som helst
bara genom att ge honom ett kex.

Så här ser han ut :-)


Är han inte stilig så säg?

Hämtade Dallas efter att jag lämnat killarna på skolan.
Han brukar bli glad när jag kommer.
Viftar-på-svansen-och-knorrar-lite-glad.
Nu kastade han sig på mig och vrålade!
Han kände sig nog väldigt ensam...
Inatt hade han till och med krupit upp i sängen hos husse :-)
Vilket han INTE får göra...
Vi tog en sväng förbi Dollarstore och köpte en STOR burk med
hundkex och en fleecefilt.
Sen letade jag fram mitt gamla duntäcke och gjorde en lyxig bädd
till honom under trappen.
Han kommer ganska säkert tillbringa en hel del tid här :-)
Och han kommer att bli galet bortskämd!

Hämtade killarna på skolan och sen gick vi en tur i skogen
vid mor och far.
Dom ville även se vart olyckan hände och hur det gick till
och så.
Någon dag ska vi gå till Memphis grav med blommor.
Isse tänker även tända ljus.
"För det ska man göra på gravar"

Nu ska det bakas bullar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0