Men igår var det finvär iallafall!

Hämtade Maj..förlåt, TÖRNROSA heter hon ju...vid 10 tiden
och for sedan mot Lofsdalen.
På vägen dit fick vi veta att man inte får gå på gatan när man är liten.
Men Törnrosas mamma är stor så hon får gå på gatan...

Grabbarna noterade knappt att vi kom.
Dom hade fullt upp med annat :-)
OCH DET VAR SOOOL!!!
Inte för att jag är någon solpressare, men det är
ju trevligare än regn...
Kidsen badade i poolen och vi vuxna satt
och skvallrade ;-)

Det första Törnrosa sa till B var:
-Min mamma har en bebis i magen snart.
Jag: -Men hon har ju inte det nu.
-Nä men snart kanske. Det SKA vara en lillasyster då.
Jag: -Men om det blir en lillebror då? (obs! sys är EJ gravid)
-Då får du den.

Se där ja.

Sen blev det bad, korv och glassätning och
ponnyridning.
Det var inte det lättaste att få Törnrosa att kliva av
"Pillelin" (Piggelin).
Hade hon fått bestämma så hade hon slagit läger på
hans rygg och övernattat där...

Det var 3 trötta kids som vi fick med oss hem till Sveg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0