Fyyy på dig!

Vaknade 13.20 av ett frenetiskt bankande på dörren.
Dörrklockan fungerar inte eftersom tillverkaren av
den tyckte att det var bra att använda sig av ett batteri
som fan inte tillverkas...över huvud taget!!
Min omtöcknade hjärna lyckas iallafall forma tanken:
"Helvete!! Isse tar sig inte in!"
När jag närmar mig dörren hör jag även en hysterisk gråt!

Utanför står en snorig, storgråtande liten kille
(som troligtvis har ont i handen av allt bankande)
och hulkar:
"M låste DÖRREN!!! Jag kom inte IIIIIIIIIN!!!"
(I åkte skolbuss hem idag)
Så hela poängen med det här inlägget är egentligen
att ge M dåligt samvete för att:

1: Hans son fick stå och banka på dörren i en kvart
och bli smått hysterisk när han inte kom in.

2: Jag blev väckt en hel timme för tidigt!

Mest det att jag blev väckt....

Fast det är synd om barnet också...



(för övigt så har I fått en egen nyckel nu som han har i
skolväskan..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0