Lilla Rosa II

Äntligen har den kommit!
Ringde 3 idag eftersom jag inte fått nån avi om att den
kunde hämtas ut.
Det skulle ta 2-3 arbetsdagar...och nu har det gått 5...
Då visade det sig att den anlänt till ICA den 17:e!
Så jag fick kollinumret och susade iväg och hämtade den :-)
Har ju jag att göra ikäll då ;-)

Har varit en sväng till Linsell idag och plockat upp
Oscar som ska vara hos oss i helgen.
Noah blev överlycklig när jag hämtade honom på
skolan och han såg att hans soulmate var med :-)

Isse har klätt sig i sin finaste Bixten McQueen skjorta,
sprayat luggen med både vanlig spray och färgspray
och gett sig iväg på kalas. Och inte behövde jag skjutsa heller!
Det var det 2 andra föräldrar som tog hand om :-)

Förhoppningsvis så blir det bra väder imorgon.
Då tar vi med oss bobar, pulkor och engångsgrill till
någon lämplig backe! Har ju fan knappt varit utanför
dörren på flera veckor pga kylan...

Slappa i soffan resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0