Musikchock!!!

Härom natten när jag jobbade skulle jag föra över lite låtar till min kollegas mp3 spelare.
Jag hade kopierat Mauritz musik-mapp...bara rakt av...

Så där sitter vi på jobbet och går igenom och väljer ut låtar...
Då får vi syn på fil som heter: Bayramband - Dildon.....
Blir man ju genast nyfiken....och lite oroad...
Öppnar filen och den här låten spelas...

JAG ÄR CHOCKAD!!!

Min man har sån här musik på datorn!!
Och inte spelat den för mig tidigare! :-D

Jag och kollegan garvade som fan...ja vi var nästan tvugna att iklä oss Tena.
Sen gick vi och sjöng den låten resten av natten....
sjunger den fortfarande faktiskt...kan inte sluta....Den sätter sig på hjärnan.

Kan vi inte skicka den till eurovision song contest??
Given vinnare om ni frågar mig.
Ska maila Christer Björkman nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0