Världspremiär

På filmerna nedan spelar Isse trummor för första gången!
Givetvis iklädd sin Poodles t-shirt...
Nu är väl jag aningens partisk, men är han inte jäkligt begåvad??

Isses trum-citat:

"Jag ska ta över efter Kicken i Poodles när han går i pension.
Och det blir nog ganska snart tror jag, så det är bäst att jag övar nu..."

Isse spelar så våldsamt att trumstocken(fan vad jag kan va?) går av.
Jag påpekade att han kanske kunde slå lite mindre hårt, men då pekade
han på mig med en pinne och med en ilsken blick sa han:
"-Hörre du! Kicken slår hårt, ok?" och sen var den diskussionen över...

Isse: -Maria, vet du vem som är världen bästa trummis?
Jag: -Ja eftersom det är du som frågar så är det väl Kicken...
Isse: -Näää...det är faktiskt jag. För jag är lite bättre än Kicken...faktiskt.

Nu gissar jag hej vilt här, men jag tror att Isses favvo-trummis är
Rick Allen.....



Kommentarer
Postat av: jennie

Haha hur gammal är han? :P







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-02-23 @ 23:11:37
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Maria

Han är 5 år :-)

2009-02-23 @ 23:41:16
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag är så imponerad ! Fast mest av er föräldrar faktiskt ;-)



Jättetack för att ni tog hand om Oscar i helgen...han var heeeelt lyrisk.....

och jättetrött :-)

Hans kommentar:

-Mamma, jag vill hellre bo i Sveg, det är roligare där !

2009-02-24 @ 08:04:29
Postat av: Erik

Killen har ju rytmkänsla!

Kicken får se upp.

2009-02-25 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0