Svikare, eller??

Var in på Statoil för att hämta ut ett paket från SmartaSaker.se.
Lämnar fram avin och killen i kassan går för att hämta paketet.
När han kommer tillbaka säger han: -Men det här kan inte stämma...
Jag trodde att han menade namnet på mottagaren (det stod i Mauritz namn)
så jag sa: -Namnet menar du?
Killen: -Jaa...alltså "Smarta saker"...i STOCKHOLM! Hahaha!
Och jag, som står med ena foten djupt rotad i den Härjedalska myllan
och den andra lätt placerad i den kungliga huvudstaden, hör mig själv
säga: -Ja det är ju lite motsägelsefullt, haha!

Jag har svikit mina rötter!
 Eller så har jag, efter 27 år i Sveg, äntligen blivit en fullfjädrad härjedaling...???

Kommentarer
Postat av: Hubbsan

FNISS

äntligen



Kram Helena i Hede

2009-01-29 @ 23:15:11
URL: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0