Bio

Har varit på bio 2 gånger på en vecka nu.
Förra onsdagen var det premiär på
"Harry Potter och halvblodsprinsen".
Jag tvingade med M till Joar Blå i Enköping :-)
Kidsen fick stanna hos fastrar, farbror och kusinerna.

Det var inte den bästa av Harry Potterfilmerna, mer som
en upptakt till den 7.e och sista filmen.
Men som det Potter-fan jag är så var den självklart
bra. Fast som vanligt så är ju böckerna mycket bättre.
Ska ta och läsa 7:e boken igen...för 5.e gången ;-)


Igår var det dags att se "Ice Age 3".
Älskar dom tidigare 2!
Och den här var inte sämre den.
Fast N tyckte att det var lite läskigt ett tag med
en elak dinosaurie.
Sengångaren Sid var som alltid roligast :-)


Mitt självklara val när det gäller biogodis är:
Popcorn och läsk.

Vad tar ni med er in i biosalongen??


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag har aldrig lyckats ta till mig filmerna, säkert till viss del på att Ra´dcliffe inte liknar den Harry jag alltid föreställde mig...



Tänkte också se ICE AGE 3 men jag väntar kanske på dvd. Det jag minns bäst från de föregående är ekorren... =)

2009-07-23 @ 13:11:07
URL: http://ikn.blogg.se/
Postat av: Längre bort på gatan.....

Självklart har man med sig popcorn och cola på bio!! Vi var oxå på Kolmården där jag fick fota stora snoppar på djuren till grabbarnas förtjusning!! Inget IKEA den här semestern, det tar jag när gubben inte är med;)

2009-07-24 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0