Home alone!

M och kidsen har dragit till stugan.
Jag och Los Pullos är hemma.
Vissa måste ju jobba....
Och inte nog med det...jag får inte ha min bil heller.
Jag får åka Ms NASA-bil...
Så om ni ser en oval sak med hjul som det står
"kopiator+HP=sant" på...så är det jag.


Nehepp...nu ska jag ta och åka kälke nerför
trappen, bara äta godis och hälla aftershave i ansiktet
(och göra en imitation av "skriet" efteråt..).
Efter det ska jag bekämpa inbrottstjuvar med hjälp av
färgburkar, elektricitet, blåslampa och en ENORMT stor
järnbalk som jag ska hänga upp i rep och svinga iväg
när inbrottstjuvarna går uppför trappen så att dom får den
i fejjan,

Fullt upp med andra ord :-)


Kommentarer
Postat av: Längre bort på gatan.....

Hahahahaha asg......det verkar bli livat på gatan;)

2009-06-19 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0