Kvinnor kan!

Härom kvällen körde jag och B2 grus.
Dom ska inte ha grus på sin uppfart längre,
men det ska vi....fast det är lite tunt eftersom kidsen
kört bort det mesta med deras traktor.
Halva vår uppfart ligger nog i skogen tvärs över gatan...

Så vi skottade upp gruset från B2s uppfart och körde det
till vår.
Bara vi 2....inga karlar.
Dom sysselsatte sig med "manligare" saker som
att pilla på datorn :-)

Kanske inte så märkvärdigt tycker ni.
Men till saken hör den att jag
BACKADE MED SLÄP för första gången i mitt liv!!!!!
Och ingenting skadades....och ingen dog.

(att det krävdes ett jäkla fipplande innan jag fick in
släpvagnshelvetet på uppfarten talar vi tyst om...)


Kommentarer
Postat av: maria

ja vi är jätte duktiga tycker jag du kan få lite mer om du vill

2009-06-30 @ 14:15:03
Postat av: Mannen

Va bra...Då kan du backa med din fars släp nästa gång vi behöver den. Nu kommer du inte undan :)

2009-06-30 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0