40års firande

* Vin hos J
* Träffade resten av gänget
* Jäger-intag
* Utklädning av D...finfin utstyrsel á la Tant
   med blöja och haklapp
* Till pizzerian
* Röka
* Vätskekontroll (öl)
* Åt filé black and white
* D snodde min gurka
* Jag snodde ds gurka
* D stoppade pommes frites i mitt öra
* Fick även en tunga i örat
* Och läppstift i pannan
* Allsång: han har öppnat pärleporten.
* Skrämde nog frikyrkokärring med familj
* Pinsamt att vi faktiskt kunde texten till "pärleporten"
* Galen fotografering
* Röka
* Uppdrag: fixa ragg åt J
* Utmanad att ringa till kändis...yeah, rock on!! ;-)
* Lyckades dock inte med uppdraget att göra J till
   kändisfru...
* Mötte M på folkan
* DRINKAR!!! farligt gott med körsbär...tjoho...
* DANS!!!
* Drinkar (-Mattias! fixa en sån där körsbär till!)
* Röka
* Ringa syrran
* Jo men det var nog en drink här med
* Dans
* Drink med en fattig kulturarbetare :-)
   (lovade även att bjuda på grogg i stugan...)
* Peta in ett 20 tal toabesök på valfra ställen i listan
* Fick tuppjuck på en skitslemmig helrökig jävel som
   satt och strök sitt ben mot mitt.
* Jubel åt Ds scendebut :-D Fan va duktig du va!!
   (och tack snälla H för att du inte tvingade upp mig :-) )
Bla bla bla...sen var det nån som skulle ha
"KORV!!! VI SKA HA KORV MED KLÄGG!!"
Så mot macken....höll på att hamna i Ytterberg....promenad hem istället.
Dök i säng i 3 tiden....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Helseg idag...fan för gammal för sånt här :-)
Men jävlar i mig va skoj det var!
Vårdpersonal is the shit att parta med :-D

ps: Tack tack snälla du som kom fram och sa att du tyckte om min blogg!!
Puss på rej!! :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0