GRATTIS!!!

Idag gratulerar vi Fredrik som fyller gubbe!

HURRA HURRA HURRA HURRAAAA!!!!

Enligt suspekta kontakter så ska födelsedagsbarnet
tillbringa dagen med att "gubbträna".

Det blir
* Färgning av gråa hår
* Seriös turbo-odling av näshår
  och ögonbryn
* Gubb-pissning (dricka dåligt så att urinen blir så
   mörk och stinkande att det tåras i ögonen...)
* Betala veckoinköpet på ICA Maxi med småpengar
* Köra bil irriterande långsamt
* Gnälla på "dagens ungdomar"
* Inleda varje mening med:
   "när jag var ung så..."
* Börja lyssna på dragspelsmusik
  och gå på gudstjänst
* Sätta upp sig på väntelistan till
   äldreboendet
* Trimma rollatorn
* Skaffa hängslen

Hoppas att du får en härlig dag med massor av tårta :-)
Välkommen in i nedre medelåldern!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, tack tack!

Jag har smygtränat på de flesta momenten så det inte kommer som någon chock. Jag har bl.a. sparat på mig 50-öringar i plånboken, låtit näshåren växa och laddat ner författningssamlingen om rullatorer :)

2009-03-26 @ 08:57:05
Postat av: Maria

Bra jobbat :-)

2009-03-26 @ 13:51:09
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0