Båt-tur

Fick premiär-åka båten igår.
Tog med fika och for iväg längs Ljusnan
i hopp om att ha med några riktigt stora firrar
(eller vad som helst med fenor) med oss hem.
Trots ekolod så blev vi fiskefittor allihopa...

Jag suger rätt så duktigt på att köra utombordare
så jag trodde att det här skulle bli en piece of kaka
eftersom det faktiskt är ratt på den här båten.
Jag trodde skickligt fel....
Det är inte bara att ratta som värsta Kenny Bräcken
utan man måste kompensera åt andra hållet
och fan och hans moster....
Det blev en hel del "S" på älven...

Så här ser båten ut
(bild från Grisslan)




M väntar på firre


Isse rattar


Noah håller utkik efter u-båtar


Ingen av dom här fiskarna
ville följa med oss hem...


Mina stövlar som nästan
inte fick följa med för dom
var för "fjolliga"
50 spänn till den som kan gissa
vem som tyckte det ;-)



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Bättre lycka nästa gång :-)

Stövlarna är ju skitsnygga!!! Var har du köpt dom?

2009-05-18 @ 13:26:34
Postat av: Maria

Hmm...tror att det var Ellos...för flera år sen :-)

2009-05-18 @ 13:48:40
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0