Kalas

I dag drog vi ,tillsammans med B2 och minibananerna,
till Lofsdalen på kalas.
Det bjöds på magnifik pizza, glassbomb, kakor och bullar.
Frun i huset hade bakat i flera veckor ;-)

Sedan var det dags för ponnyridning
och Isse blev helt förälskad i lilla Piggelin!
Han var till och med så tuff att han vågade klappa
hästen Orkidé fast hon är "skitstor ju".

Isse: -Kaaaan inte vi köpa en häst??
Jag: -Den där striden får du ta själv med pappa.
         Jag har precis lyckats tjata till mig en hund...

Men vi kommer definitivt tillbaka någon annan helg
och rider lite mer :-)
Och äter gärna mer pizza ;-)
Man får alltid sinnessjukt god mat i Lofsdalen!
Jag åt så mycket att M fick ta till rått våld för
att pressa mig in i bilen...

Tack för en härlig dag!


ps: M sa förresten idag: -Undrar hur våran valp kommer
att funka ihop med Dallas och Memphis?....
Jag har DEFINITIVT vunnit :-D

Kommentarer
Postat av: Sussa

åh!! HÄRLIGT!!! vad blir det för sort?!

2009-05-04 @ 00:12:20
URL: http://forsman123.wordpress.com
Postat av: Maria

Det blir en Wachtelhund. Ville egentligen ha en liten münsterländer igen, men en wachtel är lite mer allround. Både drivande och fågel.

2009-05-04 @ 01:29:08
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag är grymt rädd för hästar de har så stora huvuden.



Först när en reporter ringde upp bagaren plockade han bort allt bröd. Men tror de verkligen inte att jag vet vad som gör skada på min dotter?

Sedan kollade han snabbt upp cornflaksen, och fick veta att de inte var glutenfria, hallå, jag sade ju det till honom. Knäppgök.



Som med ditt barn tänker vissa ang gluten, och använder samma smörbytta, kan nog jämföras med att först skära lök och sedan gurkan till honom. Det går liksom inte ihop sig.



Kram

Kristina

2009-05-05 @ 08:07:12
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0