Ok, finalen...

Min favorit var Island...bara så att ni vet.

Några saker jag störde mig på:
(ok, det var nått i varje framträdande...typ...
men dom här är top 4)

* Albanien - en glittrig power-ranger som dansare...
* Portugal - skulle kunnat varit en scen ur Teletubbies
* Tyskland - Dita von Teese har en freaky midja som
                     borde haft en varningstext på sig, då den
                     kan skrämma små barn....eller mig....
* Norge - Hört talas om hårblekning? Vaxning?
                 Nähä...pincett då??? Det såg ut som om
                 han hade 2 svarta ryamattor över ögonen...

Förövrigt så tyckte jag att inledningen för varje land
var lite frän...Det där med saker i håret på modeller...
Tänk om jag hade varit med (gud förbjude...) och det hade
varit Sveg i håret på någon...

* En stor träbjörn mitt på huvudet
* Kingen på ena sidan
* Thomas Hedengran på den andra
* Henning Mankell dinglandes i ena örsnibben
  (för han bodde ju här i en kvart för en jävla massa
    år sedan...)
* Och Roland Cedermark som spelar dragspel
   i ena näsborren.

Det hade fan i mig blivit succé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0