Som sagt...

..jag lyckas med det mesta.
Igår hade jag inget särskilt för mig så jag tänkte:
"-Äh, va fan, om man skulle ta och klämma
fingret i altandörren kanske?"

Så jag gjorde det...
Trodde inte att det var så farligt först...
tills CSI-teamet stormade in och började
fota blodspåren jag lämnade efter mig...

En hyfsat stor skinnflik som fläkts upp.
och som den superuska man är så satte jag fingret
under vattenkranen för att spola rent.
Sved lite...
Eller kanske mer
helvetesjävlaskitförbannadefanvaddetgöront-sved...



Det känns värre än vad det ser ut.
Lite synd om mig är det allt.
Speciellt inatt när jag tvättade händerna på jobbet
och spritade dom av bara farten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0