*suck*

Vad tråkiga ni är.....

GISSA NU FÖR FAN!

Ledtrådar

:-)


Själv känner jag mig lite grinig
efter att ha jobbat inatt och sen sovit
i bara 3½ timme...

Ska snart åka och hämta Noah, en minibanan och Isse.
Sen är vi bjudna på middag hos B2.
Kidsen sov där inatt och ska sova där en natt till.
Eftersom mormor och morfar är på Mallis.
(och förhoppningsvis har med sig parfym
 hem till mig...hehe)
Underbara B2 skjutsade dom till dagis och skolan
imorse (och hämtade regnkläder hos oss som jag glömt)
så jag kunde bara åka hem och lägga mig när jag slutade.

Du är underbar, fantastisk och bäst på alla sätt och vis :-)
En riktig diamant :-)



Kommentarer
Postat av: Inger i Kil

Tjata!Först åker ni på konsert i Stockholm på The Poodles, sen åker ni med färja över till Finland och hälsar på Mauritz släktingar. Men jag kan inte komma på nåt bra samband med hans släktingar och det där som är på bilden! Man får till vad som helst i fantasin...

2009-05-27 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0