Boken

Har inte skrivit på flera dagar och börjar bli lite smått stressad.
Men saker och ting verkar lösa sig och inspirationen
återvänder sakta men säkert :-)

Väntar bara på svar på lite (nja, en jävla massa) frågor
som jag mailat iväg.
Har ju lyckats skaffa mig, ja vad ska man kalla det?,
Inspiratörer? Som lovat att svara på mina märkliga frågor.
Och som dessutom är lite av "mallar" för någon/några karaktärer
i boken.
Vem/vilka det är tänker jag inte avslöja...inte än iallafall.
Jag är väldigt hemlig av mig...:-)

Däremot kan det hända att det kommer ett litet
utdrag ur boken här på bloggen snart.
Eller som julklapp :-)



Kommentarer
Postat av: Maria

Ser verkligen fram emot ett utdrag från boken i bloggen. :-)

2009-11-25 @ 17:43:07
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0