Ja då var man 1 år äldre då...

Firandet började faktiskt redan igår kväll när jag kom till
jobbet.
Kollegorna hade skrivit ett gulligt meddelande på
en whiteboardtavla :-)
Sen blev det både skönsång (nja :-) ) och gott fika
under natten.

EGENTLIGEN så började det redan i torsdags....
när mamsen ringde och undrade om jag skulle
komma och hämta min present.
För hon var nyfiken på hur den såg ut :-)
Det var en soda streamer!
Precis vad jag önskat mig!
(och lagt fram väldigt fina vinkar om...)

Av maken och barnen hade jag bara önskat mig
en enda sak: högtalare till telefonen.
Så jag slipper lyssna på musik på högsta skrap och
knaster när jag duschar :-)
Och det fick jag!
Har poppat som en galning hela dan.

B2 med familj kom förbi på tårta och
dekorerade min bil med en rosa/svart/blomig rattmuff
och matchande bältesmuffar.
M planerar en räd för att göra bilen manlig igen.
Fick även en örtvagga.
Så nu ska det hackas färska örter från min
egna örtträdgård.
Jo jag har faktiskt en sådan.
Kanske inte just här på tomten...
Men i grönsaksavdelningen på Ica.

Nu ska jag jäsa i soffan.
Har fan inte gjort något annat än att äta
det senaste dygnet...

Natt: Munkar och vaniljhjärtan med kollegorna.
Dag: Möte på jobbet, fick smörgåstårta.
Eftermiddag: Pizza till middag + tårta.

Imorgon får Dallas dra mig runt Sveg...
Någon som har rullskridskor att låna ut??


Kommentarer
Postat av: Maria

En massa grattiskramar från oss i Bäsna

2009-10-06 @ 10:02:20
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0