Heja Sverige!! *klapp klapp klapp*

Lite snyggt det var när Zlatan petade in bollen
i sista sekunden!!
Det är fan bara han som lyckas med sånt.
Han e KUNG!!


Nu kan det ju verka som om jag är skit-insatt
när det gäller fotboll.
Och att jag såg varenda sekund av matchen igår.

Egentligen så surfade jag på facebook och spelade
farmville...och tjatade på maken:
"-Äre slut snart? Äre slut snart? Äre slut snart?
Äre slut snart? Äre slut snart? Äre slut snart?
Äre slut snart? Äre slut snart? Äre slut snart?
Äre slut snart? Äre slut snart? Äre slut snart?
Äre slut snart? Äre slut snart? Äre slut snart?

M: -Jaa..nu är det bara sekunder kvar..."

Då tittade jag upp från skärmen...
Fan vilken tajming jag har alltså.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0