Jobbe...

Långveckan inleds ikväll...
Så där kul.

Det blir desto roligare om exakt en vecka
när långledigheten inleds.
Då drar vi till Enköping och Stockholm!!

Men innan dess ska I och M fylla år.
Japp, båda två, nästa söndag.

En del som ska fixas innan dess.
Plus att jag ska ta och läsa igenom en
del dokument...till ett "projekt" som B2
dragit igång.
Och det är bra att det görs.
Väldigt bra.
Jag kan inte avslöja så mycket än...
Men det kommer. Jag lovar.

Man kan inte jävlas med B2 ostraffat...



Kommentarer
Postat av: b2

nej du har så rätt det är inte roligt när jag är på krigsstigen kram och tack på förhand för all hjälp och allt stöd kram på dig i massor din vän b2

2010-08-09 @ 18:59:03
Postat av: Daniel

Kommer gärna på kalas!



(men e lite som Pippi som inte kan bete mej och brukar pilla i tårtan)

2010-08-11 @ 10:59:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0