Uppställning!

-Givakt soldater!
Idag är det kalas.
Jag behöver er fulla koncentration.
Menige Nordkvist, du fattar posto vid ytterdörren.
Meddela mig om fienden anfaller.
Du kan låta som en....blåmes.
-Hur låter en sådan, general?
-Eeh...kvitt kvitt?
-Ok, general!

-Menige Nordkvist..ööh..två.
Inled operation blåsa ballonger och
kasta serpentiner!
-Ja, general!

-Menige Nordkvist tre.
-Ja, General!
-Du tillverkar stridsmedlen.
-Har du några förslag, general?
-Hmm...pannkakor och tårta, soldat.
-Se det som redan ordnat, general!

-Ufo-gruppen, inställ er!
-Mjau!
-Försvinn ut i rastgården!
-Mäh, jävla skitgeneral!
-Eller invänta exekutionspatrullen...
-We're out! GO GO GO GO!!

-Då så soldater. Cover me...I'm going in!!
7årskalas is a hard job, but someone's gotta do it!

UTGÅ!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Och generalen bara kommenderade?

Bra jobbat M!

2010-08-29 @ 13:40:13
Postat av: Northtwig

Man kan säga att jag bar ansvaret..lyckad arbetsfördelning om jag får säga det själv :-)

2010-08-29 @ 19:24:45
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0