Återblick på året som gått

(understruket=länk=klicka)

Årets hyggligaste: Mina inspiratörer :-)

Årets huvudbry: Mina anteckningar...

Årets brandmän: Jag och N :-P

Årets telefonskoj: Tvångstankar

Årets gisslandrama: Kitchen Aiden

Årets nära-döden-upplevelse: Tischan...

Årets anatomilektion: Bra att veta, eller?

Årets tråkigt-just-då-men-ännu-tråkigare-sen-när-junior-
började-spela-hockey-och-jag-får-stå-och-titta-på-och-frysa:
Isladan

Årets Påsk: Ja...påsken dårå...

Årets Ace Ventura: Besöket på skolan

Årets helvetes-förbannade-skit-gånger-två: Rutan och rutan

Årets nära-häst-upplevelse: Midsommar

Årets Doggy-style: B2

Årets skönt-att-det-är-gjort: Plantjävlarna

Årets tända-brasa-a-la-Bruce-Willis-i-Die-Hard-2: Särvsjön

Årets mest anträffbara människa: JAG!

Årets delikatess...inte: Små kockar

Årets sambo: Getingen

Årets MSN-fundering: Tourettes??

Årets halleluja-moment: BOKEN!!

Årets val: Valet (obviously...)

Årets inlevelse: Jag...

Årets komma-ut-ur-garderoben: Jag igen...

Årets sjukaste-och-roligaste-mail-samt-årets-
what-the-fuck-upplevelse:
Från Basti...den sjuka basebollen.

Årets sjungande gullepluttar: Dom tyska bollarna!!

Årets resa: Bananerna i huvudstaden

Årets bedrift: Jag skickade iväg ett färdigt manus!

Årets inlägg till B2: Dregelvarning??

Årets kyrk-ljug: Moi!

Årets pimp-my-ride: Jorå...

Årets parasit: Cryptosporidium

Årets vänner: B2 och R1

Årets bus: Hihihi...

Årets hämnd: Hmm...

Årets lista: Sanningar

Årets Google översättning: Inte bra alltså.

Årets Holy shit!: AJ!

Årets framtida försörjning: Junior

Årets fan-i-helvetes-jävla-skit-också: Backa


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack Maria för det gångna året! Hade nästan, bara nästan, glömt hur crazy du kan vara.

Tack för alla leenden!

GOTT NYTT ÅR till dig och hela familjen! Hälsa även till B2 och R.

2010-12-31 @ 18:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0