Dagen

*Tömde garderoberna i hallen.

*Flyttade städskåpet till kontoret

*Hittade min putter! Så det är därför jag inte har
spelat golf på evigheter...puttern stod längst in i en garderob.
Vi säger att det är därför iallafall...

*Åkte och handlade

*"Någon" ringde och hade kört fast. Så jag fick åka och hämta
"någons" andra bil som har 4wd och åka och dra loss "någon".
Glömde både mobilen och kamera..annars hade ni fått se vem det var
om ni nu inte kan lista ut det ändå...ok det var farsan, ni drog det ur mig.

* Sålde gamla spisen.

*Kokade risgrynsgröt som Lill-Kicken bestämt att vi skulle
äta till middag.

*Fick åka och handla igen eftersom jag glömt hälften.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0